تلگرام یک اپلیکیشن موبایل برای ارتباطات است که دارای امکانات مناسب و متمایز نسبت به سایر اپلیکیشنهایارتباطیموبایل است. یکی از امکانات تلگرام، رباتهای هوشمند هستند که میتوانند اطلاعات و خدمات مفیدی را در پاسخ به درخواستهای شما، ارسال کنند.
«هایوب» در راستای خدمترسانی سریعتر و مناسبتر به مشترکین خود، ربات پیشرفتهای را طراحی کرده است که امکانات زیر را اراده میدهد :
- آپلود مدارک (امکان انجام سریع آپلود مدارک)
- گزارش (امکان دریافت گزارش مصرفی در بازههای زمانی متفاوت)
- اعتبار (امکان دریافت اطلاعات سرویس کنونی)
- پشتیبانی آنلاین (بررسی مشکلات مشترکین بدون نیاز به تماس تلفنی)
- سؤالات متداول
- آموزش (آموزش موارد مربوط به پنل کاربری مشترکین از طریق فیلمهای آموزشی)
- بستهها (نشاندهنده مشخصات بستههای قابلخرید)
- فشفشه (امکان فعالسازی فشفشه بدون نیاز به ورود به پنل کاربری)
- پیشنهاد ویژه
- کلمه عبور (امکان بازیابی کلمه عبور)
- ارتباط با ما
برای استفاده از «ربات تلگرام هایوب» میتوانید از لینک زیر استفاده کنید
و یا QR code زیر را اسکن کنید.
در ادامه چگونگی کار با «ربات تلگرام هایوب» را خواهیم دید :
برای شروع START را انتخاب کنید.
بهمحض ورود به محیط «ربات تلگرام هایوب» از طریق این لینک شما لیستی از امکانات «ربات تلگرام هایوب» را مشاهده خواهید کرد؛ این گزینهها عبارتاند از:
- «آپلود مدارک» : با انتخاب این گزینه، در ابتدا نام کاربری و کلمهی عبورتان خواسته میشود. پس از شناسایی کاربر توسط «ربات تلگرام هایوب» و اعلام نام و نام خانوادگی، شرایط تصاویر ارسالی توضیح داده میشود و با انتخاب هر یک از آنها بهراحتی میتوانید مدارک خود را آپلود نمایید.
- «گزارش» : با انتخاب این گزینه میتوانید گزارشی از «زمان اتصال» بر مبنای دقیقه، «میزان دانلود» و «میزان آپلود» خود را در سه بازه زمانی «48 ساعت گذشته»، «7 روز گذشته» و «30 روز گذشته» مشاهده بفرمایید؛ درنهایت از طریقِ آخرین سطر این منو میتوانید به منوی اصلی بازگردید.
- «اعتبار» : پس از انتخاب این گزینه شما مشخصات سرویس خود شامل اطلاعاتی مانند: ADSL_Internet_Limited_4M/1M_8M/1M(به مفهوم اینترنت adsl محدود با پهنای باند دانلود 4 تا 8 مگ و آپلود با پهنای باند یک مگ است) میزان ترافیک باقیمانده = 2604 مگابایت؛ تعداد روزهای باقیمانده = 327 روز، را مشاهده خواهید کرد.
- «پشتیبانی آنلاین» : این گزینه شمارا وارد اتاق گفتگو با کارشناسان پشتیبانی میکند و شما میتوانید مشکلات خود را با استفاده از چت آنلاین اعلام نموده تا در اسرع وقت بررسی و رفع گردد؛ شما میتوانید با انتخاب دستور «خروج از چت»، اتاق گفتگو را ترک نمایید.
- «سوا لات متداول» : شامل سؤالات و پاسخ به مشکلاتی مانند نویز و عوامل ایجاد آن، VCI و VPI، نحوهی اتصال مودم به خط تلفن و ... است.
- «آموزش» : شامل «راهنمای فعالسازی فشفشه»، «راهنمای استفاده از تب خرید در پنل کاربری»، «راهنمای بررسی عوامل نویز» و «بازگشت به منوی اصلی» که با انتخاب هر یک، توضیحات و ویدئو برای شما ارسال میگردد.
- «بستهها» : با انتخاب این گزینه بستههای قابلارائه نشان داده میشود.
- «فشفشه» : این گزینه امکان فعالسازی و مشاهده فشفشههای موجود در پنل کاربریتان را فراهم میکند.
- «فشفشه چیست» : این گزینه به معرفی فشفشه از طریق فیلم و متن میپردازد.
- «پیشنهاد ویژه» : این امکان در آینده فعال خواهد شد.
-
«کلمه عبور» : از طریق این دستور شما میتوانید کلمهی عبور خود را تغییر دهید و یا به دو روش کلمهی عبور خود را بازیابی کنید :
- از طریق واردکردن نام کاربری (که در این صورت کلمهی عبور به اولین شماره همراهی که در پنل کاربریتان ثبتشده پیامک میشود)
- از طریق انتخاب شمارهی ثابت (در این صورت «ربات تلگرام هایوب» از شما، شمارهی ثابت adsl به همراه کد شهر را میخواهد)
- «اطلاعات کاربر» : نام و نام خانوادگی صاحب اشتراک، استان/شهر و مرکز مخابرات مشترک، وضعیت درخواست مشترک (فعال-ثبت نام و ...) و چگونگی شرایط فعلی سرویس را مشاهده خواهید کرد.
- «ارتباط با ما»: با انتخاب این گزینه آدرس صفحات اجتماعی «هایوب»؛ اطلاعات دفتر «هایوب» در تهران و لینک دفاتر استانی «هایوب» در استانها برای شما نمایش داده میشود.
- زمانی که شما در «ربات تلگرام هایوب» لاگین نکرده باشید «ورود به سیستم» و پس از ورود «خروج» را مشاهده خواهید کرد.
همچنین از طریق ثبت ( / ) بر تکست باکس ربات شما میتوانید :
- /menu : به منوی اصلی بروید
- /about : توضیحاتی در مورد ربات «ربات تلگرام هایوب»
- /login : ورود
- /myid : اطلاعات تلگرام خود را دریافت کنید
- /help : نشاندهنده منوی آموزش
- /getcharge : دریافت باقیمانده اعتبار
با آرزوی بهترینها برای شما مشترکین گرامی «هایوب»
آبان 16, 1394